Soldatenmissie voltooid

Het Vennenkamp zit er weer op: 15,16 en 17 september zijn al onze jeugdleden op kamp geweest bij het sparrenhof in Tilburg. Het thema van dit jaar: het leger.

Dit jaar zijn we op bezoek geweest bij de legerbasis! Alle kleine soldaten hebben goed hun best gedaan om de badges spierkracht, angst, slimheid, samenwerken, speurneus en bouwen bij elkaar te sparen. Er is gesport, een spooktocht gelopen, een speurtocht gedaan, lichtjes verzameld en sterke forten gebouwd. Het was een geslaagd kamp!

D037AB96 0C1A 40E0 9BA2 26F3A13541F8